Кожну першу п’ятницю місяця з 10.00 до 13.00 у відділі юридичної літератури провідні спеціалісти Головного управління юстиції в Одеській області надають безоплатну первинну правову допомогу малозабезпеченим громадянам

неділю, 12 березня 2017 р.

Призначення допомоги при народженні дитини можна оформити он-лайн


10 березня 2017 року Міністерство соціальної політики та Державне агентство з питань електронного урядування презентували нову електронну послугу у сфері соціального захисту – призначення допомоги при народженні дитини. Відтепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування: батьки можуть подати такі документи у будь-який зручний час 24 години на добу 7 днів на тиждень через мережу Інтернет.
Досі подати документи для отримання допомоги можна було лише у паперовій формі. У 2016 році близько 400 тис. українців відвідали особисто органи соціального захисту населення, витративши на це купу часу.
«Впровадження електронних послуг є одним з пріоритетів роботи Міністерства соціальної політики», - зазначила Перший заступник Міністра соціальної політики Ольга Крентовська.
Електронна послуга вже доступна через портал Мінсоцполітики e-services.msp.gov.ua, а також, згодом, її можна буде отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси та максимально мінімізують ризики будь-яких зловживань або шахрайства.
Результат надання електронної послуги в електронній формі направляється суб’єкту звернення. Важливим нововведенням є скорочення кількості документів, що вимагаються від суб’єктів звернення – відтепер не вимагається копія свідоцтва про реєстрацію, адже за рахунок запровадження електронної взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мінюстом працівники територіальних управлінь соціального захисту можуть онлайн перевірити наявність відповідного свідоцтва в реєстрі актів громадського стану.
Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електроне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом Східна Європа.



Матеріал зі сторінки Фейсбуку «Державне агентство з питань електронного урядування України» ТУТ


Немає коментарів:

Дописати коментар

Ми із задоволенням дамо відповідь на всі ваші коментарі