Кожну першу п’ятницю місяця з 10.00 до 13.00 у відділі юридичної літератури провідні спеціалісти Головного управління юстиції в Одеській області надають безоплатну первинну правову допомогу малозабезпеченим громадянам

четвер, 7 жовтня 2021 р.

Електронні лікарняні листки

 

Україна поступово переходить на формування е-лікарняних замість видачі паперових листків непрацездатності.



04.06.2021 набув чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 №1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки», яким затверджено, серед іншого, Порядок формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та Інструкцію по роботі з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності на період дії перехідної моделі.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 затверджено Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього. Реєстр формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем інформації, що міститься в ньому.

Отже, із 1 жовтня 2021 року всі заклади охорони здоров`я видаватимуть лікарняні листки тільки в електронному вигляді. На найпоширеніші питання про е-лікарняні відповідають фахівці Міністерства охорони здоров`я України.


Детально ТУТ


Відповіді на найпоширеніші питання про е-лікарняні ТУТ


Немає коментарів:

Дописати коментар

Ми із задоволенням дамо відповідь на всі ваші коментарі