1
липня 2018 року в Україні стартувала програма «Гроші за пацієнтом». Напередодні
МОЗ оприлюднило перелік медичних послуг, які залишатимуться безкоштовними для
пацієнтів.
Tvoemisto.tv
спільно з МОЗ підготувало інфографіку-роз’яснення. Детально ТУТ
Скільки разів можна
ходити до лікаря?
Лікування,
аналізи, тести
Відмова від
профілактичного огляду може призвести до розірвання угоди з лікарем
Вагітність
та діти
Екстрена
допомога
Лікар
може прийти до вас додому, якщо цього вимагає стан пацієнта. Саме лікар має
визначати, чи необхідно відвідувати пацієнта, користуючись своїм досвідом і
відповідями пацієнта на його питання телефоном. Перелік симптомів для всіх
ситуацій зафіксувати неможливо.
Якщо
стан здоров’я пацієнта різко погіршився, невідкладну допомогу йому може надати
сімейний лікар, терапевт або педіатр — якщо це перебуває в їхній компетенції. В
іншому ж разі лікар має викликати екстрену медичну допомогу.
Куди
скаржитись, якщо щось пішло не так?
Поскаржитись
на неправомірні, на думку пацієнта, дії лікаря можна головному лікарю медичного
закладу, в якому він працює.
Також
можна буде поскаржитися в контакт-центр Національної служби здоров’я, який
запрацює у вересні. До цього часу можна звернутися на Урядову гарячу лінію —
15-54.
Інформація
з сайту http://tvoemisto.tv
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ми із задоволенням дамо відповідь на всі ваші коментарі