29 червня почалася реєстрація на вступну кампанію 2017 року.
Всі абітурієнти мають створити електронні кабінети на сайті
електронної бази з питань освіти, за допомогою яких подаватимуть заяви на вступ
до вищих навчальних закладів.
Представляємо детальну Інструкція по роботі з системою подання
заяв в електронній формі, яка складається з:
І. Загальні положення
ІІ. Реєстрація вступника
ІІІ. Особистий електронний кабінет вступника
ІV. Процедура подання електронних заяв
При внесенні інформації в поля електронного кабінету, потрібно
бути дуже уважним.
Згідно з Порядком подання та розгляду заяв вступників, якщо
приймальна комісія вишу виявить технічну помилку, зроблену під час внесення
даних до бази, може прийняти рішення та анулювати електронну заяву до моменту
встановлення статусу "Рекомендовано до зарахування".
Детальніше з умовами прийому до вищих навчальних закладів у
2017 році можна ознайомитися у наказі МОН.
У разі виникнення запитань, абітурієнт може подивитися розділ
"Запитання-відповіді" на сайті електронної бази з питань освіти,
звернутися за телефоном (044) 239-86-18 чи написати на електронну пошту
ez@inforesurs.gov.ua.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Ми із задоволенням дамо відповідь на всі ваші коментарі